Den här webbplatsen använder cookies. Läs mer »


Tack, jag förstår

varuexponering

Finns inte syns inte, så säger man ju, och visst stämmer detta i en butik. Genom att jobba med god varuexponering så ser man till att kunderna ser sådant som de kan tänkas köpa. Det här kräver rätt tänk och god kunskap om hur man jobbar med produktställ, belysning och butiksöar. När kunderna ser lockvaror på ett attraktivt sätt så kan man sälja mer men också nå ut med budskap. Hur man väljer att skylta med varor och information får stor betydelse för hur man lyckas med försäljningen och även för hur kunder trivs i butikslokalen.

AWAL Concept AB

Hillerstorp

Vi är en samarbetspartner som levererar helhetslösningar för att din produkt skall gå segrande ur striden i butiken. I nära samarbete med dig bildar vi oss en uppfattning om produktens behov och...

Carani Butiksinredning

Löddeköpinge

VÄLKOMMEN TILL CARANI.SE OCH VÅRT FINA UTBUD AV BUTIKSINREDNING! Vi brinner för kunna erbjuda dig ett prisvärt sortiment av butiksinredning med hög kvalité. Vi har ett stort utbud av butiksinredning...


Sponsrat innehåll

Elektrisk apelsinskalare

Produktnyhet! Vi har hittat en produkt som inte finns i Sverige tidigare och har beslutade oss för att börja sälja den. Denna maskin löser ett...

Made in Sweden – vinner i konkurrensen

På kort tid har Smemo plockat flera affärer från låglöneländer till sin högautomatiserade och kostnadseffektiva produktion av bland annat produkter till butiksinredning...

Inspirationsbrev

Vi skickar ut e-brev med inspiration, tips & trix och produktnyheter. Fyll i dina uppgifter så får du också dessa brev.

Skicka!

Skickar...