Den här webbplatsen använder cookies. Läs mer »


Tack, jag förstår

varuexponering

Finns inte syns inte, så säger man ju, och visst stämmer detta i en butik. Genom att jobba med god varuexponering så ser man till att kunderna ser sådant som de kan tänkas köpa. Det här kräver rätt tänk och god kunskap om hur man jobbar med produktställ, belysning och butiksöar. När kunderna ser lockvaror på ett attraktivt sätt så kan man sälja mer men också nå ut med budskap. Hur man väljer att skylta med varor och information får stor betydelse för hur man lyckas med försäljningen och även för hur kunder trivs i butikslokalen.

AB Avant

Mariefred

Sedan 1945 har Avant Display haft tillverkning av POS material. Avant Display exporterar i och utanför Europa. Avant Displays säljer till återförsäljare, har snabba leveranser...

LAJOUR AB

Löddeköpinge

Carani - Butiksinredning Vi har ett stort utbud av butiksinredning med specialisering på spårpanel och gondoler. Vi lagerhåller sortimentet och kan leverera omgående. Besök...

Promotion i Boo Aktiebolag

SALTSJÖ-BOO

Promotion hjälper handeln att växa lönsamt! Vi marknadsför system för pris och produktinformation, exponeringslösningar och butiksutrustning som effektiviserar handlarns vardag....


Inspirationsbrev

Vi skickar ut e-brev med inspiration, tips & trix och produktnyheter. Fyll i dina uppgifter så får du också dessa brev.

Skicka!

Skickar...

Handel i fysisk butik ökar

662 miljarder kronor – så mycket handlade svenskarna för i fysiska butiker under 2017. Det innebär en ökning med 1,1 procent jämfört med 2016 och här står...

Unik butiksmiljö kräver unik belysning

Rätt belysning i butiken är bara ett klick bort. Nu finns en uppgraderad version av smartSENSOR LED-panelen som ger möjlighet att justera det vita ljuset till rätt temperatur, från...