varuexponering

Finns inte syns inte, så säger man ju, och visst stämmer detta i en butik. Genom att jobba med god varuexponering så ser man till att kunderna ser sådant som de kan tänkas köpa. Det här kräver rätt tänk och god kunskap om hur man jobbar med produktställ, belysning och butiksöar. När kunderna ser lockvaror på ett attraktivt sätt så kan man sälja mer men också nå ut med budskap. Hur man väljer att skylta med varor och information får stor betydelse för hur man lyckas med försäljningen och även för hur kunder trivs i butikslokalen.

Sponsrat innehåll

10 tips för att undvika kaos på kontoret

Oavsett om du har ett mindre hemmakontor eller befinner dig i ett kontorslandskap så vet du att ordning och reda är ledord för en effektiv arbetsmiljö. För att undvika stress...

Inspirationsbrev

Vi skickar ut e-brev med inspiration, tips & trix och produktnyheter. Fyll i dina uppgifter så får du också dessa brev.

Skicka!

Skickar...


Den här webbplatsen använder cookies. Läs mer »


Tack, jag förstår